Thursday, December 10, 2015

Chunto Surat Minta Biasiswa Sekula

Tanya Karang:
Nuan bisi ati deka ngisi pom biasiswa ungkup nembiak sekula. Tulis siti surat nuju Pengetua dikena nyempulang pom nuan nya. Beri kebuah nuan enggau orang bukai minta biasiswa tu.



Chunto Saut:

Kelas 5 Nyulut
SMK Bukit Segenggam,
98000 Miri.
Sarawak

_______________________________________________________________________________

Pengetua,
SMK Bukit Segenggam,
98000 Miri.
SARAWAK 4 JANUARI 2015

Tuan,

Kebuah Deka Minta Biasiswa

Belalauka pekara di atas, enggau basa ti besai ngarapka tuan ulih nerima peminta aku tu. Aku benama Raynold Ulin anak Ulis, ari Rh Menti anak Junang, Ulu Tamang. Diatu, aku belajar ba kelas 5 Nyulut. Aku ngarap amat peminta tu ulih dikemendarka tuan. Aku nyempulangka mega pom ti udah diisi sereta surat sukung ari tuai rumah.


2.     Tuju aku minta biasiswa tu laban ngambika ngelempungka belanja sekula. Kami menyadi bisi enam iku. Aku anak ti lumur dua tuai. Iya ke tuai benung nyambung pelajar ba Universiti Malaya, Kuala Lumpur. Bala madi aku ke biak ti bukai agi besekula magang. Apai aku semina bekereja nangkal getah. Indai aku nadai bekereja. Enggau biasiswa ti diterima tu ila, aku ulih ngelempungka belanja sekula kami menyadi.


3. Kelimpah ari nya, aku mega ngarapka bulih bisiswa tu laban ti suah ngarika sekula ba mayuh macham aktiviti. Enti bulih bisiswa tu ila, bisi ga duit dikena aku nyikap diri baka bebelika kasut, baju enggau perengka ti bukai. Ari nya tadi, biasiswa tu ulih mai pemujur. Enggau nya tadi, nama sekula pan deka majak tebilang sereta dikelala orang mayuh.

4.     Aku mega ngarapka tuan nerima peminta tu laban ti suah mujur dalam peresa sekula. Ba kelas 5 Nyulut, aku aja ti nadai bisi nerima bantu biasiswa ari perintah. Sida ke bukai bisi ampit nerima biasiswa baka Yayasan Sarawak, Petronas, Telekom enggau mayuh agi. Enti bulih biasiswa tu ila, aku deka meli mayuh macham kereban sanding. Pemujur ba peresa pan ulih manah semanah.

5.     Nambahka nya, aku ngarapka peminta bisiswa tu bulih laban ti enda kala ngelanggar atur sekula. Aku tu ukai raban nembiak ti suah enda nitihka atur sekula. Ukai semina nya aja, aku mega suah meri jaku ajar ngagai bala nembiak bukai ti ngembuan disiplin enda manah. Nya alai, aku arap bendar biasiswa tu ulih ngentapka agi displin ba sekula. Ari nya mega, iya ulih nyadika peransang diri nulung nembiak bukai ti enda ngembuan disiplin ti manah.

6.      Kelimpah ari nya, aku ngarapka bulih biasiswa tu laban apai aku ti suah mantu pengajar. Iya siku ari raban gerempung apai indai. Semua pengawa ti dikereja iya nadai bebayar. Mayuh pun bungai udah ditanam raban apai indai. Apai aku mega udah nulung ngechat semua kelas ba sekula tu enggau enda bebayar. Enti aku bulih biasiswa tu ila, iya bedanji seruran nulung bala pengajar ba sekula tu.


7.       Ke pengujung iya, aku ngarapka semua pekara tu tadi ulih dipeda tuna enggau silik. Aku arap tuan ulih peminta biasiswa tu bulih pemujur. Aku mega bedanji deka belajar enggau bendar agi ngambika bulih pemutus peresa ti manah sereta nyaga ulah diri lalu seruran mantu sekula. Enggau tu, sebarang pemutus runding ari tuan, meri besai terima kasih.


Nya aja, terima kasih.

Aku ti bendar,

Raynold  
...........................
(Raynold Ulin anak Ulis)
Nembiak Kelas 5 Nyulut




Asil karang: Alexander Tan (5B)